Kazlų Rūdos Prano Dovydaičio pagrindinėje mokykloje paminėta Kovo 11-oji

Kazlų Rūdos Prano Dovydaičio pagrindinės mokyklos bendruomenė net ir karantino sąlygomis įdomiai ir išradingai  paminėjo Kovo 11–ąją.  Organizacinės grupės nariai, siekdami į šventės minėjimą įtraukti kuo daugiau moksleivių, kvietė juo dalyvauti įvairiose šventei skirtose veiklose.

Mokyklos  mokiniai buvo paskatinti dalyvauti Lietuvos Respublikos Prezidento Gitano Nausėdos inicijuotoje akcijoje “Laiškas Lietuvos istorijai”. Lietuvių kalbos ir literatūros pamokose 5–6 klasių mokiniai rašė asmeninį laišką, ir iki kovo 10 d. jų laiškai buvo išsiųsti arba įdėti į specialią akcijos pašto dėžutę prie Prano Dovydaičio paminklo.

6-7 kl. mokiniai, vadovaujami mokytojos Jurgitos Staseliūnienės, aktyviai dalyvavo Lietuvos mokinių skaitmeninio atviruko, skirto  Kovo 11-ąjai, konkurse, kurį organizavo Lietuvos nacionalinio muziejaus padalinys – Vinco Kudirkos muziejus.

Etikos ir dailės integruoto turinio pamokose „Laiškas Kazlų Rūdos istorijai“ 5–10 klasių mokiniai piešė konkretų objektą Kazlų Rūdoje – namą, gatvę, aikštę, paminklą – jau tapusį istorija ar dar tapsiantį ateityje istorija. Įdomiausi darbai pristatyti mokyklos interneto svetainėje.

Nepriklausomybės atkūrimo dienos išvakarėse šventės organizacinės grupės nariai tradiciškai organizavo akciją „Laiškas Kazlų Rūdos istorijai“, skirtą Kovo 11–ajai. Moksleiviai, nupiešę savo miesto senuosius pastatus ir paminklus, saugiai juos pristatė į mokyklą. Organizatoriai šventės išvakarėse  prie mokyklos centrinio įėjimo parengė mokyklos 5-10 klasių mokinių piešinių parodą „Laiškas Kazlų Rūdos istorijai“, kuri veikė iki kovo 12 d. Visi piešiniai buvo tarsi įrėminti į Lietuvos tautinę vėliavą vėliavos spalvų etnokultūros elementais bei šiuolaikine populiaria atributika.

Asta Daugirdė, mokyklos direktorė, feisbuke apie šią mokinių veiklą rašė: „Mūsų mokinių laiškai istorijai skirti gimtajam miestui. Taip, išdidžiai tariame Kazlų Rūdos miestui. Miestui, garsiam savo žmonėmis, miestui, kur istorija alsuoja kiekvienas šimtametis pastatas. O mokiniai savo piešiniuose tapo šios istorijos metraštininkais.“