Kelionė į Slovakiją

Gegužės 25-28 dienomis mūsų mokyklos 6-7 klasių mokinių grupelė vyko į pažintinę kelionę Slovakijoje.

Pirmą dieną praleidome apie 14 valandų keliaudami per Lenkiją.

Antrą dieną važiavome į stalaktitų ir stalagmitų urvus. Mums tuose urvuose pasakojo apie stalaktitų bei stalagmitų formavimąsi. Vienas stalaktitas bei stalagmitas per 10 metų paauga 1 mm. Stalaktitai augo viršuje, o stalagmitai apačioje, o kai jie abu susijungia, būna stalagmatai. Po pietų plaukėme plaustais Dunajeco upe 10 km, o vakarop važiavome į terminio vandens baseinus, kuriuose vanduo yra be chloro, nes jis atiteka tiesiai iš žemės gelmių.

Trečią dieną vyko žygis į Aukštųjų Tatrų kalnus. Į viršų kėlėmės keltuvais, o paskui leidomės pėsčiomis žemyn 7300 m. Nusileidę nuo kalnų važiavom traukiniu į Pobradą ir ėjom į vandens parką. Pasimaudę ir atgavę jėgas, sėdome į autobusą ir per visą naktį važiavome namo. Kai sugrįžome į Kazlų Rūdą, mūsų laukė pasiilgę tėveliai.

Ši kelionė, manau, mums visiems buvo smagi ir įdomi.